Att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen Du säger att den delar sig vid kinden Och blir hel igen bakom dig.

Tänkte uppdatera lite snabbt bara. 
Jobbar på dagarna (har sista veckan nu som kommer) och det är alldeles för varmt
för att ens orka sitta framför datorn och skriva så blir en väldig gles uppdatering. 
 
Idag har jag varit i Borås. Köpt gymkort (äntligen) och tagit en cider på Brännan med Jonathan. 
Gjorde även världens kap och köpte ett bar träningsbrallor ifrån Gina för endas 99 rikstaler, dom hade kostat hela 300 kronor så det var verkligen så värt! 
 
Imorgon väntas en efterlängtad tjejkväll med goaste brudarna som jag inte träffat på hela fem veckor (iallfall inte alla samtidigt) så ska verkligen bli skönt att få spendera lite tid med dom. 
På söndag hoppas jag att jag ska få börjat träna, längtar efter en go träningsvärk. 
 

Juste, i Tisdags så var jag och Natalie inne i Göteborg och såg Känn ingen sorg, en sån underbar film. Åh. vill bara se den igen och igen och igen. Verkligen helt underbar.
 
 Du säger 'har du tändstickor?'
- Ja tillräckligt om du vill bränna ner stockholm
'Och har du vin och sprit?'
- Så att det räcker att få hela fjärden full av sorger 

Kommentera här: