Break out, break in

Ska börja göra mig iordning nu. Mamma slutar snart och då ska jag också vara klar för att kunna ta mig ut till vägen så mamma kan plocka upp mig. Hon är snäll och kör ner mig till Kinna och sen kör hon hem oss till Sofia. 
Min mamma är bra hon. 
 
Kom på att jag inte riktigt har visat vad jag fick i artonårspresenter. 
Men jag fick inte alls något speciellt, förutom ett namnhalsband i silver, pengar och min medusapiercing. 
Men ja, jag önskade ju inte mig något mer än halsbandet så. Tycker det är ovärt att dom köper massvis med småsaker som bara blir liggande. Bättre och få pengar så jag kan köpa vad jag vill själv, eller spara (vilket jag är väldigt dålig på) 
 
Nä nu ska jag sluta sitta framför datorn. Måste packa ner träningskläderna (ska förhoppningsvis få träna imorgon) 
och borsta ut mitt hår. 
 
Ha en bra Lördagskväll, det ska jag ha! :)

Kommentera här: